باید خودم را ببرم خانه،،،،،،

باید خودم را ببرم خانه،،،،،،

باید خودم را ببرم خانه
باید ببرم صورتش را بشویم
ببرم دراز بکشد
دل داری اش بدهم که فکر نکند
بگویم که می گذرد که غصه نخورد
باید خودم را ببرم بخوابد
"من" خسته است!

 

 



نظرات شما عزیزان:

دلبند
ساعت10:59---15 مرداد 1393
بـلافـاصـله پـس از مـرگـم

مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد

دوسـتـانــم عادت دارنــد که

دیــــر بیاینـــــد…
-----
به وبم یه سر بزن


maryam
ساعت15:31---29 تير 1393
خدا پرسید:

میخوری یا میبری؟

و من گرسنه پاسخ دادم :

میخورم!

چه میدانستم

لذت ها را می برند،

غصه ها را می خورند...

"حسین پناهی"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 22:27 ] [ meysam ]
[ ]

دريافت کد :: صداياب